Vi får nyt ERP-system

Her er vores tidsplan

2. marts 2023

Kære Kunder og Leverandører.

Vi skriver til jer for at informere om, at vi i skrivende stund er i gang med at skifte vores ERP-system. Der er flere årsager til at vi skifter. Den største er, at vores nuværende system er 24 år gammelt, og ikke længere kan følge med på den digitale rejse. Ved at opgradere vores ERP-system til Business Central, ser vi en række fordele. Bl.a. at det vil give os mulighed for at integrere vores forskellige processer på tværs af afdelinger, hvilket vil effektivisere den måde vi arbejder på.

Tidsplan for skift til BC:

  • Uge 10.
    Fra d. 6. marts og frem: Træning af medarbejdere.
  • Uge 13.
    Fra mandag d. 27 til den fredag d. 31. marts: lagerstatus og overførsel af data til BC-system. Det er ikke muligt at få varer leveret.
  • Uge 14.
    Mandag d. 3 april: Go live i Business Central.
    Bemærk at vi har lagt skiftet i påskeugen, i håb om færrest mulige gener for vores kunder og leverandører.

Grundet skiftet og træningen af medarbejderne, kan vi i øjeblikket blive udfordret på vores leveringstider. Vi vil dog gøre vores bedste for at imødekomme eventuelle forsinkelser så hurtigt som muligt, og vi beder om jeres forståelse og tålmodighed. Vi beklager eventuelle gener dette måtte medføre.
Hvis I har en hasteordre som er livsnødvendig for jeres produktion, kan vi altid finde en løsning. Kontakt jeres respektive sælger, som vil tage hånd om jeres ordre.

Vi glæder sig til at det nye system er fuldt funktionelt.

Med venlig hilsen
KLINGER Danmark.